Majiteľov reštauračných podnikov tešia hokejové radosti i smútky

Ak dnes chýba v pohostinnom zariadení veľkoplošná obrazovka alebo plátno, je to priam zázrak. Bránia sa tomu zvyčajne iba špičkové reštaurácie, iné podniky naopak vidia najmä vo vysielaní športových podujatí šancu na zárobok.

(Zdroj: Fotolia.com)

Majstrovstvá sveta v hokeji v Prahe a Ostrave, kde účinkuje aj slovenský tím, sú aktuálny hit. Nečudo, že pohostinstvá, puby i bary sa predbiehajú v tom, akým pohostením pritiahnuť fanúšikov práve k ním.

Aj v reštauračných vozňoch

Nezaváhala ani česká spoločnosť Jídelní vozy, ktorá ponúka špeciálne hokejové menu. Bravčové rebrá s pivom si môžu vychutnať fanúšikovia tak vo vlakoch SC Pendolino ako aj ČD Railjet. Menu vraj vzniklo na základe želania zákazníkov zo sociálnej siete Facebook.

Špeciálne hokejové menu pripravili aj šéfkuchári mnohých reštaurácii, pubov a barov. Patrí k ním napríklad aj Barracuda v Senici. Kde inde by mali žiť hokejom i hokejovými jedlami ako v reštaurácii v Aréne Mariána Gáboríka v Trenčíne? V bratislavskom Kafe Barbosa zase lákajú fanúšikov na hokejové BBQ rebierka.

Pivá na mieru

Výnimkou nie sú ani pivovary. Tie hokejový šampionát využili na predstavenie nových výrobkov. Veď je známe, že pri hlasnom skandovaní človeku rýchlo vysmädne.

„Nadšení fanúšikovia a nároční zákazníci majú jednu vec spoločnú. Sú radi, keď sa ich očakávania naplnia,“ netají v tejto súvislosti obchodný riaditeľ Pivovarov Topvar Štefan Finta. „MS v hokeji predstavujú príležitosť, keď môžeme priniesť našim zákazníkom do prevádzok okrem skvelého piva aj nový, špeciálny zážitok.“ A tak v dvoch stovkách prevádzok pripravila aj značka Topvar v období majstrovstiev od 1. do 17. mája aktivitu pod názvom Štvrtá tretina. Tí, ktorí do nich prídu, si budú môcť vychutnať veľké čapované pivo Topvar za cenu malého, a to vždy 20 minút po skončení vybraných zápasov.

O tom, že nadšenie pre hokej sa dá vniesť aj do predajní, svedčí aj špeciálne štvorbalenie pív Šariš 10% a Smädný mních 10%, ktoré vzniklo na mieru pre zákazníkov obchodnej siete Lidl.

Prišlo od susedov

Hokejové obdobie si na predstavenie novinky na slovenskom trhu zvolilo pivovar vo Velkých Popoviciach. Pivo Velkopopovický Kozel patrí medzi najobľúbenejšie pivá na českom trhu vďaka dlhoročnej tradícii, ktorá siaha až do roku 1874. Meno dostalo podľa tmavého nemeckého piva nazývaného “bock”, čo je v preklade do češtiny „kozel". Jeho výroba sa dodnes riadi pôvodnou receptúrou.

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Pomýlil som sa. Trumpove výhovorky kritiku nezastavili

Trump tvrdí, že vyjadrenia v Helsinkách myslel presne naopak. Nie je to prvýkrát.

KULTÚRA

Čím je starší, tým je horší? Merčiak má zodpovednosť, akú si nikto neželá

Niekto má smolu, že jeho práca nie je anonymná.

Neprehliadnite tiež

Zábavný kvíz o varení

Otestujte či máte vzťah k vareniu a patríte do kuchyne. Tak čo, hodí sa vám kuchárska zástera?

Viete v čom je francúzska kuchyňa výnimočná?

Francúzsko je vo svete preslávené najmä kvalitným vínom, syrmi, morskými plodmi, ako aj svojou originalitou, vysokou úrovňou prípravy jedál a pestrosťou pokrmov. Otestujte sa v kvíze o francúzskej kuchyni a zistite, v čom je jedinečná!

Vyznáte sa v svetovej gastronómii?

Otestujte sa a zistite, či ste skutočný odborník vo svete gastronómie. Ak radi varíte, listujete najnovšie kuchárky a trávite čas v kuchyni, tento kvíz určite hravo zvládnete!

Na tradičný japonský ramen chodia do Bratislavy aj Japonci z Olomouca

O tom, čo znamená pravý tradičný japonský ramen, kde si ho môžete dať a či aj Japonec príde na toto typické národné jedlo do bistra v Bratislave, sme sa rozprávali so spolumajiteľom Gonnsuke Ramen Petrom Bohovom.

Byť šéfkuchárom znamená kvalitne variť, ale aj pracovať so svojím tímom

Preto sme vyspovedali šéfkuchára NH Bratislava Gate One, Viliama Turčana, ktorý nám porozprával o svojich začiatkoch, ale aj o miestach, ktoré sa stali inšpiráciou jeho kuchyne.