Majiteľov reštauračných podnikov tešia hokejové radosti i smútky

Ak dnes chýba v pohostinnom zariadení veľkoplošná obrazovka alebo plátno, je to priam zázrak. Bránia sa tomu zvyčajne iba špičkové reštaurácie, iné podniky naopak vidia najmä vo vysielaní športových podujatí šancu na zárobok.

(Zdroj: Fotolia.com)

Majstrovstvá sveta v hokeji v Prahe a Ostrave, kde účinkuje aj slovenský tím, sú aktuálny hit. Nečudo, že pohostinstvá, puby i bary sa predbiehajú v tom, akým pohostením pritiahnuť fanúšikov práve k ním.

Aj v reštauračných vozňoch

Nezaváhala ani česká spoločnosť Jídelní vozy, ktorá ponúka špeciálne hokejové menu. Bravčové rebrá s pivom si môžu vychutnať fanúšikovia tak vo vlakoch SC Pendolino ako aj ČD Railjet. Menu vraj vzniklo na základe želania zákazníkov zo sociálnej siete Facebook.

Špeciálne hokejové menu pripravili aj šéfkuchári mnohých reštaurácii, pubov a barov. Patrí k ním napríklad aj Barracuda v Senici. Kde inde by mali žiť hokejom i hokejovými jedlami ako v reštaurácii v Aréne Mariána Gáboríka v Trenčíne? V bratislavskom Kafe Barbosa zase lákajú fanúšikov na hokejové BBQ rebierka.

Pivá na mieru

Výnimkou nie sú ani pivovary. Tie hokejový šampionát využili na predstavenie nových výrobkov. Veď je známe, že pri hlasnom skandovaní človeku rýchlo vysmädne.

„Nadšení fanúšikovia a nároční zákazníci majú jednu vec spoločnú. Sú radi, keď sa ich očakávania naplnia,“ netají v tejto súvislosti obchodný riaditeľ Pivovarov Topvar Štefan Finta. „MS v hokeji predstavujú príležitosť, keď môžeme priniesť našim zákazníkom do prevádzok okrem skvelého piva aj nový, špeciálny zážitok.“ A tak v dvoch stovkách prevádzok pripravila aj značka Topvar v období majstrovstiev od 1. do 17. mája aktivitu pod názvom Štvrtá tretina. Tí, ktorí do nich prídu, si budú môcť vychutnať veľké čapované pivo Topvar za cenu malého, a to vždy 20 minút po skončení vybraných zápasov.

O tom, že nadšenie pre hokej sa dá vniesť aj do predajní, svedčí aj špeciálne štvorbalenie pív Šariš 10% a Smädný mních 10%, ktoré vzniklo na mieru pre zákazníkov obchodnej siete Lidl.

Prišlo od susedov

Hokejové obdobie si na predstavenie novinky na slovenskom trhu zvolilo pivovar vo Velkých Popoviciach. Pivo Velkopopovický Kozel patrí medzi najobľúbenejšie pivá na českom trhu vďaka dlhoročnej tradícii, ktorá siaha až do roku 1874. Meno dostalo podľa tmavého nemeckého piva nazývaného “bock”, čo je v preklade do češtiny „kozel". Jeho výroba sa dodnes riadi pôvodnou receptúrou.

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Veľkolepý nástup, výslnie a pád. Prečo veľké strany neprežijú svojich lídrov

Výmena lídra nie je kľúčom k dlhšej životnosti strany. Funguje len pri menších stranách, v Smere by mohla znamenať rýchly zánik.

KOMENTÁRE

Smer bez Fica nemá logiku

Životnosť strán ako Smer sa odvíja od popularity zakladateľa.

Neprehliadnite tiež

Odovzdávanie kuchárskej varechy v reštaurácii HU:MAN

S príchodom jesene odovzdal Ľubomír Herko pomyselnú štafetu jedinečného konceptu reštaurácie HU:MAN v podobe kuchárskej varechy. Jej držiteľom sa stal v gastronomickom svete uznávaný priekopník Peter Ďurčo.

Ako sa stravovať počas užívania antibiotík a kto vypestoval najkrajšie jablko na Slovensku?

Prinášame vám pestrý prehľad článkov o jedle, zdravom stravovaní a tipmi na víkendové varenie.

Svadba ako z rozprávky? Ak ste zo stredného Slovenska, máme skvelý tip

Milí páni, neberte si to osobne, no tento článok venujeme najmä vašim polovičkám. Žienky, čo by ste povedali na svadbu v krásnej záhrade? V Zlatom dukáte vám to s radosťou splnia.

Prvý ležiak na svete vznikol v Plzni. Fenomén menom Pilsner Urquell

Stačila kombinácia meštianskej nespokojnosti a talentu bavorského sládka.

Grobský dvor – miesto, ktoré ponúka domácu atmosféru

Obdobie jesene je tu. Vychutnajte si domácu husacinu v Slovenskom Grobe. My sme navštívili Grobský dvor, kde nás privítali v príjemnej atmosfére v ich jesenne naladenej záhrade.