Majiteľov reštauračných podnikov tešia hokejové radosti i smútky

Ak dnes chýba v pohostinnom zariadení veľkoplošná obrazovka alebo plátno, je to priam zázrak. Bránia sa tomu zvyčajne iba špičkové reštaurácie, iné podniky naopak vidia najmä vo vysielaní športových podujatí šancu na zárobok.

(Zdroj: Fotolia.com)

Majstrovstvá sveta v hokeji v Prahe a Ostrave, kde účinkuje aj slovenský tím, sú aktuálny hit. Nečudo, že pohostinstvá, puby i bary sa predbiehajú v tom, akým pohostením pritiahnuť fanúšikov práve k ním.

Aj v reštauračných vozňoch

Nezaváhala ani česká spoločnosť Jídelní vozy, ktorá ponúka špeciálne hokejové menu. Bravčové rebrá s pivom si môžu vychutnať fanúšikovia tak vo vlakoch SC Pendolino ako aj ČD Railjet. Menu vraj vzniklo na základe želania zákazníkov zo sociálnej siete Facebook.

Špeciálne hokejové menu pripravili aj šéfkuchári mnohých reštaurácii, pubov a barov. Patrí k ním napríklad aj Barracuda v Senici. Kde inde by mali žiť hokejom i hokejovými jedlami ako v reštaurácii v Aréne Mariána Gáboríka v Trenčíne? V bratislavskom Kafe Barbosa zase lákajú fanúšikov na hokejové BBQ rebierka.

Pivá na mieru

Výnimkou nie sú ani pivovary. Tie hokejový šampionát využili na predstavenie nových výrobkov. Veď je známe, že pri hlasnom skandovaní človeku rýchlo vysmädne.

„Nadšení fanúšikovia a nároční zákazníci majú jednu vec spoločnú. Sú radi, keď sa ich očakávania naplnia,“ netají v tejto súvislosti obchodný riaditeľ Pivovarov Topvar Štefan Finta. „MS v hokeji predstavujú príležitosť, keď môžeme priniesť našim zákazníkom do prevádzok okrem skvelého piva aj nový, špeciálny zážitok.“ A tak v dvoch stovkách prevádzok pripravila aj značka Topvar v období majstrovstiev od 1. do 17. mája aktivitu pod názvom Štvrtá tretina. Tí, ktorí do nich prídu, si budú môcť vychutnať veľké čapované pivo Topvar za cenu malého, a to vždy 20 minút po skončení vybraných zápasov.

O tom, že nadšenie pre hokej sa dá vniesť aj do predajní, svedčí aj špeciálne štvorbalenie pív Šariš 10% a Smädný mních 10%, ktoré vzniklo na mieru pre zákazníkov obchodnej siete Lidl.

Prišlo od susedov

Hokejové obdobie si na predstavenie novinky na slovenskom trhu zvolilo pivovar vo Velkých Popoviciach. Pivo Velkopopovický Kozel patrí medzi najobľúbenejšie pivá na českom trhu vďaka dlhoročnej tradícii, ktorá siaha až do roku 1874. Meno dostalo podľa tmavého nemeckého piva nazývaného “bock”, čo je v preklade do češtiny „kozel". Jeho výroba sa dodnes riadi pôvodnou receptúrou.

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Čudne rozdelené peniaze siahajú ku Kaliňákovmu známemu

Spoločnosť Highchem s pätnástimi zamestnancami a vyše miliónovými tržbami nemá podľa hodnotenia dostatočné odborné kapacity.

DOMOV

Sieť čelí exekúciám, dlžoby nespláca ani SDKÚ

Sieť nezaplatila vyše 500-tisíc eur, pre ktoré ju naháňajú exekútori.

Neprehliadnite tiež

Neobmedzujte v sa v jedení a zistite, čo má spoločné Mrlík čilský s avokádom

Všimli ste si, že prvá tretina leta je už za nami? Hoci sa teplé dni striedajú s chladnejšími, viac je tých teplých a tak zhadzujeme nielen jednotlivé kúsky oblečenia, ale taktiež nejaké to kilo, či dva, tri , štyri...

Svet karamelovej vône - čerstvo pražená káva z Caffe4U

Arabské víno, tak mnoho Európanov v minulosti nazývalo kávu. Dnes ju mnohí poznajú len ako tmavé čokoládové zrniečka uchované v rôznych nádobách, ktoré sú skladované v obchodných reťazcoch.

Rýchlo a zdravo vo vlastnej réžii

So zvyšujúcimi teplotami nás prirodzene prechádza aj chuť na ťažké jedlá, ľudia viac preferujú ľahké šaláty, studené polievky či smoothie. Prinášame vám preto pár zaujímavých kombinácií, ktoré vás nie len osviežia, ale aj spoľahlivo zasýtia.

Ako si doma pripraviť suši, pozrite si podrobný postup

Prečo hipsteri uprednostňujú surovú rybu pred údenáčmi?