SME

Dajte si pivo Pilsner Urquell, podporíte prevenciu zákerného ochorenia rakoviny prostaty

Za každé špeciálne vianočné balenie daroval 20 centov. Vyzbieral 15-tisíc eur pre Nadáciu na pomoc onkologickým pacientom.

November je známy ako mesiac boja proti rakovine prostaty. Aktívne sa do neho zapojila aj značka Pilsner Urquell, ktorá sa rozhodla venovať štedrý finančný dar Nadácii na pomoc onkologickým pacientom.

Rakovina prostaty, ktorá vo veľkej miere ohrozuje mužov, je treťou najčastejšou rakovinou na Slovensku. Každý rok sa na Slovensku diagnostikuje okolo 1200 nových prípadov a zomrie na ňu približne 500 mužov. Napriek tomu je však povedomie o nej malé. Najúčinnejšou formou boja proti tejto zákernej chorobe je prevencia, preto vznikla kampaň Spoločne proti rakovine prostaty, ktorú zastrešuje Nadácia na pomoc onkologickým pacientom s podporou značky Pilsner Urquell.

Počas novembra a decembra majú Slováci možnosť kúpiť si v obchodoch špeciálne vianočné balenia piva Pilsner Urquell, pričom z každého predaného kusu značka venuje 20 centov na podporu spomínanej kampane. Takýmto spôsobom sa podarilo vyzbierať 15-tisíc eur.

„V budúcom roku tak pripravíme niekoľko edukačných seminárov, počas ktorých sa pacienti s diagnostikovanou rakovinou prostaty dozvedia dôležité informácie o možnostiach liečby priamo od tých najlepších odborníkov z oblasti medicíny. Školení psychológovia zase pomôžu pacientom so zvládaním choroby. Súčasťou kampane budú aj liečebné programy pre pacientov,“ vysvetlila zakladateľka Nadácie na pomoc onkologickým pacientom (NPOP), Anna Valachová. Značka teda okrem vzdelávania o prevencii tejto choroby pomôže aj konkrétnym pacientom.

Šek na 15-tisíc eur v Bratislave odovzdal Magde Vášaryovej, manželke Milana Lasicu, člena správnej rady NPOP, plzenský sládok Václav Berka. „Teší nás, že sme mohli podporiť kampaň Spoločne proti rakovine prostaty. Je pre nás totiž tradíciou pomáhať ľuďom, ktorí to potrebujú, a to už od vzniku pivovaru v roku 1842. Dodnes považujeme podporu prospešných projektov za jeden z pilierov, ktorý robí Pilsner Urquell tým, čím je.“

Sekciu Poď na pivo vám prináša Pilsner Urquell, partner projektu.

Pravidlá pre spoluprácu medzi inzerentmi a redakciou si môžete pozrieť na tomto odkaze.

Autor: SME Creative pre Pilsner Urquell

Komerčné články

  1. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  2. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  3. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  5. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  6. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  7. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  8. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  1. Koľko stojí dovolenka na lodi a koľko apartmán pri mori?
  2. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  3. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  4. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  5. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  7. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  8. Kaufland pozýva na letnú oslavu plnú farieb: príde Tina aj Kali
  1. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 6 633
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 6 158
  3. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 4 454
  4. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých 3 016
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 568
  6. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 456
  7. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 1 918
  8. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár 1 540
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Eva a Peter Janíčkovci

Keď Eva a Peter Janíčkovci začali budovať Château Gbeľany, mali jasnú víziu - vytvoriť miesto, kde reštaurácia nebude len súčasťou hotela, ale samostatným dôvodom na návrat.


Cenu za TOP inováciu si odniesol autor projektu Štefánik - odkaz pre 21. storočie Matúš Tomáška.


TASR
Najviac bodov v kraji získala reštaurácia hotela Château Gbeľany.

Gault&Millau dal odporúčania.


Top reštaurácie do 10 eur.

Reštaurácie z bedekra Gault&Millau.


8
SkryťZatvoriť reklamu