SME

Dajte si pivo Pilsner Urquell, podporíte prevenciu zákerného ochorenia rakoviny prostaty

Za každé špeciálne vianočné balenie daroval 20 centov. Vyzbieral 15-tisíc eur pre Nadáciu na pomoc onkologickým pacientom.

November je známy ako mesiac boja proti rakovine prostaty. Aktívne sa do neho zapojila aj značka Pilsner Urquell, ktorá sa rozhodla venovať štedrý finančný dar Nadácii na pomoc onkologickým pacientom.

Rakovina prostaty, ktorá vo veľkej miere ohrozuje mužov, je treťou najčastejšou rakovinou na Slovensku. Každý rok sa na Slovensku diagnostikuje okolo 1200 nových prípadov a zomrie na ňu približne 500 mužov. Napriek tomu je však povedomie o nej malé. Najúčinnejšou formou boja proti tejto zákernej chorobe je prevencia, preto vznikla kampaň Spoločne proti rakovine prostaty, ktorú zastrešuje Nadácia na pomoc onkologickým pacientom s podporou značky Pilsner Urquell.

Počas novembra a decembra majú Slováci možnosť kúpiť si v obchodoch špeciálne vianočné balenia piva Pilsner Urquell, pričom z každého predaného kusu značka venuje 20 centov na podporu spomínanej kampane. Takýmto spôsobom sa podarilo vyzbierať 15-tisíc eur.

„V budúcom roku tak pripravíme niekoľko edukačných seminárov, počas ktorých sa pacienti s diagnostikovanou rakovinou prostaty dozvedia dôležité informácie o možnostiach liečby priamo od tých najlepších odborníkov z oblasti medicíny. Školení psychológovia zase pomôžu pacientom so zvládaním choroby. Súčasťou kampane budú aj liečebné programy pre pacientov,“ vysvetlila zakladateľka Nadácie na pomoc onkologickým pacientom (NPOP), Anna Valachová. Značka teda okrem vzdelávania o prevencii tejto choroby pomôže aj konkrétnym pacientom.

Šek na 15-tisíc eur v Bratislave odovzdal Magde Vášaryovej, manželke Milana Lasicu, člena správnej rady NPOP, plzenský sládok Václav Berka. „Teší nás, že sme mohli podporiť kampaň Spoločne proti rakovine prostaty. Je pre nás totiž tradíciou pomáhať ľuďom, ktorí to potrebujú, a to už od vzniku pivovaru v roku 1842. Dodnes považujeme podporu prospešných projektov za jeden z pilierov, ktorý robí Pilsner Urquell tým, čím je.“

Sekciu Poď na pivo vám prináša Pilsner Urquell, partner projektu.

Pravidlá pre spoluprácu medzi inzerentmi a redakciou si môžete pozrieť na tomto odkaze.

Autor: SME Creative pre Pilsner Urquell

Komerčné články

  1. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  2. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  3. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  4. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  6. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  7. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  8. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  1. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  2. Záver vojny bol pre mnohých Slovákov životnou skúškou
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá
  4. LESY SR otvorili Poľanu: Nová cesta pre ľudí aj prírodu
  5. Tatra banka uvádza nový produkt Digitálna hypotéka
  6. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  7. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 15 502
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 8 015
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 5 142
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 3 615
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 % 3 299
  6. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu 2 728
  7. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 405
  8. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody 2 151
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu