SME

Voľba sládkov prináša každý mesiac netradičný pivný zážitok – vždy nový pivný špeciál

Pilsner Urquell Nefiltrovaný a Radegast Rýdzo horká 12 %. To boli najúspešnejšie limitované várky piva v prvom ročníku programu Voľba sládkov. Unikátny program spoločnosti Pivovary Topvar priniesol milovníkom piva nové, špeciálne várky pív, ktoré nie sú bežne na výčape. Táto myšlienka mala u pivárov veľký úspech, preto sa pivovarníci rozhodli vo Voľbe sládkov pokračovať aj tento rok.

„Uviesť tento výnimočný koncept do života nebolo vôbec jednoduché, ale dnes už projekt úspešne funguje. Chce to však majiteľa prevádzky, ktorý rád prináša svojim zákazníkom niečo nové a zároveň pivárov, ktorí majú chuť skúšať novinky a špeciality. Dnes už je program Voľba sládkov súčasťou ponuky zhruba 200 prevádzok na celom Slovensku,“ uvádza Branislav Kubiš, obchodný riaditeľ pre On Trade z Pivovarov Topvar.

 

Pivovary Topvar aj týmto spôsobom podporujú návštevnosť prevádzok, kde si ľudia môžu pivo najlepšie vychutnať. „Dať si správne načapované pivo s priateľmi či kolegami, v príjemnom prostredí pivárne či reštaurácie, to je obľúbený relax po práci či cez víkend. A pokračovanie Voľby sládkov s novými špeciálmi na výčape je ďalším oživením tohto rituálu,“ dodáva Branislav Kubiš.

SkryťVypnúť reklamu

 

V aktuálnom ročníku Voľby sládkov zaznamenal vynikajúci ohlas špeciál Gambrinus Rubín. Ide o rubínovo zafarbený ležiak značky Gambrinus s ľahko korenistou vôňou a horkosťou, ktorú mu dodáva česká odroda chmeľu s názvom Rubín.

A čo je aktuálne na výčape?

Mesiac jún sa v programe Voľba sládkov nesie v znamení špeciálneho pšeničného piva bavorského typu od značky Master. Je to svetlé, zlatisté pšeničné pivo vyrobené zo svetlého pšeničného sladu s banánovými tónmi v chuti. Zoznam prevádzok, kde si ho môžete vychutnať nájdete na stránke www.volbasladkov.sk.

 

Komerčné články

  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  3. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  4. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  5. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť?
  6. Veterné parky: vizuálny smog alebo nová estetika energetiky?
  7. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice
  8. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno
  1. Skvelý sortiment za výnimočne nízke ceny nájdete v Pepco
  2. S nami máte prístup do všetkých záhrad
  3. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  4. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  5. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  6. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  7. Emma Tekelyová a tvorenie na jarné dni a Veľkú noc
  8. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 13 390
  2. AI o nej píše, že je symbolom odvahy. Kvôli jedinému protestu 8 966
  3. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 7 536
  4. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 6 705
  5. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 6 621
  6. Nevšedný ostrov. Ischia priťahuje pozornosť čoraz viac turistov 5 129
  7. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 4 568
  8. Slovenskí milionári minulý rok bohatli rekordným tempom 3 325
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Michal Kordoš sa momentálne venuje kurzom varenia a pop-upom.

Varil v michelinských reštauráciách.


22

Hľadáte jedinečné gastronomické zážitky? Objavte výnimočné reštaurácie, ktoré ponúkajú nezabudnuteľné špeciality.


Peter Slačka v januári začal variť pre bistro Jolk.

Varil aj v michelinskej reštaurácii.


11

Vyhľadávaná reštaurácia McDonald's na Hornej Nitre prešla v týchto dňoch výraznou premenou, ktorá prináša viacero noviniek pre ešte lepší zákaznícky zážitok.


SkryťZatvoriť reklamu