„Uviesť tento výnimočný koncept do života nebolo vôbec jednoduché, ale dnes už projekt úspešne funguje. Chce to však majiteľa prevádzky, ktorý rád prináša svojim zákazníkom niečo nové a zároveň pivárov, ktorí majú chuť skúšať novinky a špeciality. Dnes už je program Voľba sládkov súčasťou ponuky zhruba 200 prevádzok na celom Slovensku,“ uvádza Branislav Kubiš, obchodný riaditeľ pre On Trade z Pivovarov Topvar.
Pivovary Topvar aj týmto spôsobom podporujú návštevnosť prevádzok, kde si ľudia môžu pivo najlepšie vychutnať. „Dať si správne načapované pivo s priateľmi či kolegami, v príjemnom prostredí pivárne či reštaurácie, to je obľúbený relax po práci či cez víkend. A pokračovanie Voľby sládkov s novými špeciálmi na výčape je ďalším oživením tohto rituálu,“ dodáva Branislav Kubiš.
V aktuálnom ročníku Voľby sládkov zaznamenal vynikajúci ohlas špeciál Gambrinus Rubín. Ide o rubínovo zafarbený ležiak značky Gambrinus s ľahko korenistou vôňou a horkosťou, ktorú mu dodáva česká odroda chmeľu s názvom Rubín.
A čo je aktuálne na výčape?
Mesiac jún sa v programe Voľba sládkov nesie v znamení špeciálneho pšeničného piva bavorského typu od značky Master. Je to svetlé, zlatisté pšeničné pivo vyrobené zo svetlého pšeničného sladu s banánovými tónmi v chuti. Zoznam prevádzok, kde si ho môžete vychutnať nájdete na stránke www.volbasladkov.sk.
